Veckans bluff!

Nu gäller det för er att lista ut vilken av dessa 5 saker är falskt.


Den som gissar rätt får en länkning på bloggen :)


  • En av mina största rädslor är att någon som står mig nära ska dö
  • Jag var världens stalker innan jag blev tsm med Johan
  • När jag lärde mig att hoppa med hästar tyckte jag de var läskigt att hoppa över 60 cm
  • Jag har sjukt lätt att börja gråta och jag gör det ofta
  • Min största idol är Travis pastrana

 

Vilken är en bluff tror ni? Den som gissar rätt först får en länkning :)



Kommentarer
emmis ♥

En av dina största rädslor är att någon som står mig nära ska dö ?

2011-07-29 @ 02:21:02
URL: http://emmsjohanssoniis.blogg.se/
Citho

Inte för jag vet vem Travis är men jag tror att nr 5 är bluff!!

2011-07-29 @ 02:29:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0