Vad vill ni?

Jag har verkligen bloggtorka just nu... Har ingen fantasi inom bloggandet!

Eftersom jag inte har kunnat rida på hur länge som helst (blir snart galen) så skriver jag typ bara "idag longerade jag Solvind det gick bra som alltid" Det är ju inte speciellt roligt att läsa om eller hur?


Så detta är väl tusende gången jag frågar er: Vad vill ni läsa om? och vad för bilder vill ni se?

Om det inte finns nåot att blogga om så är det ju bara trist att sitta och skriva om ointressanta saker.


Nu ska jag och Johan gå ner för att kolla film :) Ha det så gött och berätta vad ni vill läsa om!



Johan's söndriga och smutsiga sko!

Jag har seriöst bildbrist xD


God Natt <3



Kommentarer
Anonym

Du kan väl berätta hur det gick till när du fick Solvind??

2011-07-20 @ 10:59:01
Alexandra

Skriv om gamla minnen, galna minnen och sånt? :) <3

2011-07-20 @ 13:51:17
URL: http://ssandrasverds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0