Upp tidigt

Imorgon ska jag försöka gå upp klockan 6 ( =O ) för att rida. Det ska bli sjukt varmt imorgon enligt yr.no så tänkte rida på morgonen innan det hinner bli varmt.

Hoppas jag lyckas.... Jag och tjejerna ska kanske åka och bada imorgon klockan 12 så hade varit gött att vara klar med stallet så att man har kvällen fri.


Jag ska försöka göra några tidinställda inför imon så att bloggen hålls igång.

Hoppas inte Solvind kommer vara tjurig imon om jag väcker henne så tidigt ^^


Jag skriver imon hur det gick.


Andra ridpasset hemma. Tycker ni det ser bättre ut nu? ;)



Kommentarer
Alexandra

Det ser helt klart bättre ut nu :) <3

2011-08-01 @ 00:14:26
URL: http://ssandrasverds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0