Ridpasset

Jag kom på att jag glömt att skriva om ett ridpass som var i typ fredags- lördags eller något?
Kommer inte riktigt ihäg vilken dag men i vilket fall ska jag berätta om de.


Först så longerade jag henne med sadel, hon skötte sig sjukt bra! Hon gick på jätte fint i alla gångarter.
Sen satt jag upp utan stigbyglar. Gjorde även massa balans övningar i både skritt och trav.

Det var lite svårt men de är bara för att jag har sjukt kass balans.

När Alexandra kommer hit nästa gång ska jag kolla om hon kan longera samtidigt jag sitter på och gör balansövningar =)

Ska rida utan stigbyglar oftare för behöver verkligen träna upp balansen.

Har ni några tips så man kan träna upp balansen?



Min fina älskling <3


Kommentarer
Amanda Nilsson

sv: hej :) Ja du kan adda mig på msn, [email protected] :)

2011-07-05 @ 17:53:11
URL: http://resilient.blogg.se/
Anonym

Om du vill öva upp din balans kan du alltid prova att rida barbacka :)

2011-07-05 @ 19:11:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0