Ridning istället?

Issa kanske inte kunde komma hit idag för hon skulle kolla på crosstävling med en kompis.

Om hon kommer så blir det på kvällen isåfall, Hoppas hon kommer annars är det bara att bestämma en annan dag :)


Om det blir på kvällen är det inte helt säkert om det blir bilder ^^ 


Om det blir så att inte hon kommer idag så ska jag rida Solvind :) Troligtvis dressyr eftersom hon hoppade igår.

Sen ska jag kanske rida ut en stund efter :) Vi får se hur det går.


Hur ser eran dag ut?




Bild från igår :) Hon har as långa öron xD



Kommentarer
Citho

Jag ska fixa i min trädgård och kanske lite inne, om jag orkar! Det är hett på mitt gräs!! =)))

2011-07-30 @ 10:58:06
URL: http://www.citho.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0