Planering

Jag har bestämt mig för en sak... jag ska börja skriva en veckoplanering istället för att hitta på innan jag ska rida vad jag ska rida just den dagen.


Fast finns inte jätte mycket att göra eftersom hon får damp så fort man rider ut -.-'.

Inte jätte skoj.


Ska skriva på söndag kväll vad jag ska göra på passen. Vill ni att jag ska lägga upp det på bloggen eller inte?


Vet inte än om Issa kommer med Bella sen. Om hon gör det släpper vi ihop dom men om det inte blir av så får S vila idag. Jag känner mig inte så pepp på att rida idag.



Älskar Dig Solvind <3



Kommentarer
Anonym

Ja det tycker jag att du skulle göra:)

2011-07-30 @ 21:51:50
Carro :D

Åh, vad tråkit att hon blir jobbig när ni ska rida ut.. Men du kan ju alltid vara ute och gå med henne? Det är lika trevligt. :)

2011-07-31 @ 19:50:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0