Ingen fantasi

Just nu sitter jag här och försöker göra en planering på veckans ridpass, det går verkligen inte bra... Har ingen fantasi på vad jag ska göra...

Och jag försöker få tag på en som jag känner som kanske kan försöka träna mig och Solvind 1 gång varje vecka men hon svarar inte.


Johan har åkt hem för att städa sitt rum, känns lite ensamt ska jag erkänna. Vi har ju umgås konstat i 2 veckor nu. Fast kanske kan vara bra med en paus imellan åt?


Jag är verkligen på skriv humör just nu. Så om ni kommer på något ni vill veta mer om så tveka inte att slänga iväg en kommentar :)




Rena "fötter" vi har xD



Kommentarer
carolin

Kan du inte skriva om varför du just använder den utrustningen vid den grenen (hoppning, dressyr, longering m.m.)? :) Eller hur du tänker när du tränar?, asså är du posetiv när du tränar även om det inte går som du hade tänkt eller blir du bara besviken om det inte går som du ville? Ta kort på ditt stall :)

Filma järna när du tränar Solvind :) Skriv vad du kan och uppfattar horsemanship (om du håller på med det?)

2011-07-31 @ 19:46:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0