Hemskt dålig!

Jag ber om ursäkt att jag är så sjukt kass på att uppdatera här på bloggen men jag har ingen fantasi.

Och jag känner mig inte så pepp på att blogga eftersom jag knappt får kommentarer och har väldigt dåligt med besökare...

Men det är ju pågrund av att jag inte skriver något intressant... 


Om ni kommer med en vettig idé så länkar jag eran blogg :)


Jag har inte ridit Solvind på typ 2 dagar men det har regnat som bara den. Jag kan inte lägga på sadeln när hon är blöt.




Glöm inte komma med idéer nu :)



Kommentarer
Alexandra

Skriv om mig ;D

2011-07-24 @ 18:28:47
URL: http://ssandrasverds.blogg.se/
Anonym

Du kan ju typ skriva åsikts inlägg, typ vad du tycker om olika ridläger, bett och outfitter ;)

2011-07-24 @ 22:41:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0