Gårdagens ridpass

Igår var det första gången på väldigt länge som jag red. Min hjälm kom i torsdags :)

Ridpasset gick inte bra alls. Det var hur kvavt som helst och det vara massa jobbiga insekter på henne. Så Solvind var ganska irriterad. 

Men vissa stunder gick det bra. Eftersom hon blev sjukt svettig så drog jag ner slangen till paddocken och duschade henne med schampo. Hon tyckte vattnet var lite små äckligt men det funkade.

Jag bestämde att hon fick stå inne hela natten igår så att hon får en chans att koppla av och sova ordentligt.
Jag tror hon uppskattade de :)




Kommentarer
emma :)

Varför har du inte ridit på länge ? :)

2011-07-23 @ 17:54:36
URL: http://emmsjohanssoniis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0