Frågorna från frågestunden!

Det var tråkigt att jag fick så lite frågor! Fet text är frågorna och smal text är svaren!


Emma: Vad har du för planer med solvind ?

Svar: Jag har väl inga speciella planer men jag antar att jag ska ut och tävla så småningom


Emma: ska ni ut och tävla elr nått sånt ?

Svar: Ja, det kommer bli inom hoppning


Alexandra: Kan du tänka dig skötare på Solvind?

Svar: Nej, jag tycker det känns jobbigt för jag gör en sak på mitt sätt och skötaren gör saken på sitt sätt och då är det lätt för Solvind att bli förvirrad.


Alexandra: Vad är du för människa?

Svar: Jag är väl som en helt vanlig tonårs tjej som gillar hästar.

 

Alexandra: Vad är din favorit mat?

Svar: Jag gillar nästan all mat förutom fisk, men om jag bara får välja en så blir det väl Tacos

 

Alexandra: Vad gör du utanför stallet

Svar: Jag hinner inte göra jätte mycket saker utanför stallet när det är skola men nu när det är lov så är jag med kompisar och bara slappar

 

Alexandra: Vilka är dom du litar på mest?

Svar: Jag litar på många av mina kompisar. Jag kan prata om vissa saker med olika personer.

Vill heller inte berätta vilka på bloggen ifall jag till exempel inte skriver en kompis så kan h*n bli ledsen och känna sig sviken eller något.

 

Marcus: Vilka är dina sexigaste underkläder, hur ser dom ut?

Svar: Jag svarar inte på såna idiot frågor

 

Anonym: Hur lång är du?

Svar: ca 169 cm

 

Fick inte så jätte många frågor men några fick jag iallafall. =)

Tack för frågorna och hoppas ni fick dom svaren ni ville ha.





Kommentarer
Alexandra

Hahaha marcus fråga xD

2011-07-04 @ 11:46:03
URL: http://ssandrasverds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0