Extremt trött nu!

Tjejerna åkte hem för cirka en timma sedan, vi har haft sjukt  kul

Massa flumm,godis och film!


Vi sov inte något under hela natten så man kan snacka om att jag är trött nu xD

Men problemet är att jag inte kan somna nu eftersom det är för ljust ute...

Och jag ska ut och köra moppe sen skit kul alltså.  Hoppas jag inte somnar och åker ner i diket. Det hade nog sätt ganska kul ut.


Dagens planer! : 


Städa nere i vardagsrummet

Åka till Ica 

Göra tacos

Rida Solvind 


Skit tråkig dag... Men såklart så kommer jag kolla på tv också.

När jag har tid ska jag skriva några långa inlägg om något kul ^^


Något kul ni vill läsa om?

Eller några speciella bilder ni vill se?





Kommentarer
Alexandra

Bilder från tjejkvällen och mer på solvind ;D

Och ta och sov kvinna! <3

2011-07-27 @ 10:44:35
URL: http://ssandrasverds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0