Dagens Ridpass

Eller ja... jag longerade idag vid typ 1 tiden. Det var inte så farligt varmt då men det var sjukt mycket insekter. Massa blinningar eller hur det nu stavas.

Hon arbetade på jätte bra även om flugorna var jätte jobbiga, efter jag longerade så gick jag ut en sväng med henne. Hon uppförde sig jätte bra <3 
Min duktiga tjej.


I början när jag hade henne så var hon sjukt rädd för sprayflaskor men nu har jag vant bort det :D 
När jag skulle ta på henne flugspray och pälsglans på Solvind idag stod hon helt stilla och brydde sig inte!


Älskar dig Solvind <3 Imon vet jag inte vad jag ska göra med henne... Eftersom min hjälm är för liten så kan jag inte rida... Man kan ju inte rida utan hjälm eller hur?

Men min nya hjälm är beställd ;D Ni får se den när den kommer i veckan hoppas jag.




En bild från i början av sommarlovet. Hon är duktig min Solvind <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0