Dagens löshoppning

Dagens loshoppning gick ganska bra :) Hon var inte jätte pepp på att träna, gräset var mycket roligare.

Hindrerna var inte höga alls, det högsta hon hoppade idag var 70 cm och de hoppade hon typ 3 gånger.




Något i denna stilen va det xD Skit ful bild 

Men det är bara för att ni ska fatta ^^ 

Studsbommarna var typ 20 cm höga och det sista hindret var 50 cm.


Efter jag hade löshoppat red jag barbacka på långa tyglar. Det blev en galopp, lite trav och sen skritt. Det var mest för att jag ville rida barbacka för jag gör typ aldrig det på henne.


Hon var ganska duktig idag ändå ^^ Jag tog inga kort när hon hoppade för det är svårt att göra det när man ska få henne att hoppa samtidigt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0