Dagens Longering

Idag longerade jag Solvind. Det gick bra till en början men så kom Peter's häst och gör Solvind stojig -.-'.

För er som inte vet så kommer hans häst lös och så går den alltid hem till mig... så störande.
Men jag tycker väldigt synd om den hästen för den är sjukt smal och ser oborstad ut hela tiden.


Tillbaka till longeringen: När Peter hade kommit och hämtat sin häst så fortsatte jag att longera S. Hon hade svårt att koncentrera sig men tillsut gick det hyfsat bra :)

Även om hon blev lite bökig så är jag ändå nöjd med dagen. Solvind kan ju inte hjälpa att hennes vildhäst beteende kommer ikapp. Det är Peter man ska vara sur på.


Jag har tagit massa bilder idag men dom blev säkert ganska kassa.
Ska redigera dom någon dag och så kan nu få se några av dom :)




Kommentarer
Alexandra

Vem peter? Vart bor han? <3

2011-07-13 @ 23:19:18
URL: http://ssandrasverds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0