Dagens Longering




Ibland måste jag påminna mig själv att denna underbara häst är min! Bara min <3


Idag longerade jag som vanligt typ.... måste verkligen ha min hjälm snart!

Iallafall så gick de sjukt bra, hon börjar få mer muskler nu så nu klarar hon av att galoppera längre vilket är väldigt roligt.

Jag testade även att täömköra och omg vad bra det gick! Jag kan det inte riktigt själv men hon lärde mig lite faktiskt :) Hon är så duktig min stjärna <3


Så fort jag satte mig på huk så kom hon in till mig :D. 

Jag kan inte vara nöjdare med henne idag! Och efter passet så tog jag av all utrustning så attt hon fick rulla sig i sanden som jag nästan alltid låter henne göra efter jag longerat henne.




Fick ta en gamal bild från arkivet då blogg.se inte vill sammarbeta när jag ska ladda upp vilder!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0