Blir inget

Jag och Issa kommer inte släppa ihop hästarna förren det är dags för Bella att flytta hit.

Mamma trodde att Solvind kommer få det jobbigt, att först lära känna en häst i typ 10 minuter och sen blir hon själv igen.

Så vi väntar tills den 15:de istället.


Igår red jag inte för jag var sjut trött och så åkte vi hem till Kalle och kollade på x-games en stund.

När vi åkte hem var det kolsvart och det var första gången jag åkte moppe mitt i natten känner mig stolt asså!


Just nu ser det ganska svart ut på himmlen så vi får se om det blir någon ridning idag eller om det kommer regna allt för mycket. Kanske tar jag in henne och bara myser med henne?

Vi får se :)

Jag ska också göra en planering inför nästa vecka :)


Vad ska ni göra idag?





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0