41 dagar kvar

Jag räknade just ut att jag börjar skolan om 41 dagar :O Det är inte så länge kvar när man tänker efter.

Jag hade tänkt åka ut och tävla med Solvind denna sommaren men jag antar att denna sommaren blir mer att vi lär känna varandra. Kan vara skönt det också.


Solvind känns inte så pepp på att hoppa längre så jag ska avstå från de ett tag och hoppa om 1-2 veckor. Hoppas hon blir som sitt riktiga jag....


Ni har kanske märkt att jag inte bloggar så mycket det senaste... det är pågrund av att jag inte har kunnat rida Solvind för det har varit så sjukt varmt men också för att jag inte gjortnågot intresseant.


Jag hoppas ni överlever. Jag har bloggtorka... inget kul att blogga om


Några idéer? Vad vill ni läsa om och vad vill ni se för bilder?



Kommentarer
Alexandra

Jag har också bloggtorka D:

2011-07-08 @ 14:17:28
URL: http://ssandrasverds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0