Min tråkiga dag!

Idag så hade jag extremt ont i huvudet när jag vaknade men jag åkte med mamma till sitt jobb ett tag (brukar göra det så slipper jag gå till bussen) iallafall: Så jag satt där och hade så ont, därför bestämde sig mamma för att vi skulle åka till akuten och där har jag suttit hela dagen...

Det var ju JÄÄÄTTE kul not! 


Så jag kom hem vid typ 4-5 tiden.

Ni kunde säkert att jag inte var i skolan idag, läkarn tyckte inte att jag skulle till skolan resten av veckan för att jag skulle vara hemma och ta det lugnt.


De kollade massa saker men hittade inget men de tror att de kan bero på stress. 

Men man tycker ju att de ska ge med sig eftersom jag nyss har haft lov.


Får hoppas det blir bättre snart för jag orkar inte med denna huvudvärk längre!...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0