Kraslig

Hejsan hoppsan på er! Jag har varit hemma hela vecka pga att jag har känns mig kraslig. Lite förkyld och förhöjd temp. Så jag bestämde mig för att vara hemma denna veckan.

Idag är det julavslutning i skolan så jag missar inget viktigt. Men mamma ska åka till skolan se för att hämta mina betyg iallafall :) Spännande!


Idag ska jag försöka rida Solvind en liten stund i paddocken, hon har vilat några dagar så jag antar att hon är sjukt pigg. Men det är ganska skoj ibland ^^


När mamma kommer hem från jobbet så ska hon och jag backa knäck och rischoklad :)

Och när brosan och pappa kommer hem så ska vi klä granen :D Mysfaktor i huset!!


Nu ska jag få i mig lite frukost, ha det gött :D


En bild som jag är väldigt nöjd med :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0