Tävlingssugen!

Jag är sjukt sugen på att åka på en Clear Round med Solvind. Men vet inte om jag klarar av henne för Martina, hennes förra ägare. Hon sa att hon kan bli väldigt stark, så är lite rädd att jag inte kommer hålla henne :(


Och hon bråkar ju så mycket med lastningen så jag har ingen lust att bli stående med en stegrande häst på tävlingen.


Jag ska kolla med pappa om han kan köra ner transporten till paddocken någon dag så att jag kan lastträna Solvind :)


Tycker ni jag ska åka?



Kommentarer
Jossan Persson

Tycker jag absolut att du ska göra! Lastträna henne mycket innan ni åker och ha gärna med nån som kan hjälpa dej i fall hon skulle bli jobbig!

2011-08-30 @ 12:32:35
Anonym

Klart du ska:)... men börja på en längre nivå så hon och du känner dig säker.... det får bära eller brista:) men testa så vet du vad du behöver öva på :)

2011-08-30 @ 18:17:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0