Svaren på frågestunden: Johan

Nu kommer svaren från Johan's frågestund. Det är väldigt mycket efter men bättre sent än aldrig eller hur? ;)


Alexandra: Vad tycker du egentligen om dina syskon?

Svar: Jag tycker om er väldigt mycket.


Alexandra: Vad tyckte du om att rida igen?

Svar: Var la okej.


Alexandra: Varför får jag alltid veta att du alltid har tjej av någon annan? Vi är ju trots allt syskon!

Svar: För jag tänker inte på att säga det.


Alexandra: Vilken tjej hade du innan Emma?

Svar: Johanna. En i Lerum


Alexandra: Kan du inte lägga upp videon på när du red?

Svar: Tror Emma har gjort det.


Alexandra: Vad tycker du är bra och dåligt med hästar/ ridning?

Svar: Jag vet faktist inte.


Anonym: Beskriv dig med 3 ord

Svar: Trött, glad, muppig


Mickaela: Varför slutade du att rida?

Svar: För jag hann inte med det längre, för jag bodde i Gbg och red i Kungsbacka


Jonte: Hur lång är du?

Svar: ca. 185 cm



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0