Stänga ner bloggen

Jag har märkt på det senaste att ni har varit väldigt dåliga på att kommentera och statistiken sjunker men det kan ju också bero på att jag inte varit så aktiv i helgen men ändå liksom.


När jag frågar vad ni vill läsa om så kommenterar ni inte så det är inte jätte lätt att skriva något när jag inte vet vad ni vill läsa om.


Så om det inte blir bättre så blir det en bloggpaus eller så kanske jag stänger ner bloggen. Inte riktigt säker än.


NU frågar jag ER igen: Vad Vill Ni Läsa Om? 



Kommentarer
Alexandra

Du kan inte säga att du ska stänga ner bloggen för att du inte får några kommentarer eller besökare.

Jag har tre besökare varje dag, ibland fem.

Jag får nästan aldrig några kommentarer.

JAg bloggar om det som kommer upp i huvudet eller det jag vill skriva om.

för att få kommentarer och läsare ska man skriva om det man vill.

Det är ju du som driver bloggen eller hur?

Inte dina läsare.

Vill som läsa något annat kan dom komma med tips när dom känner för det.

Det är din blogg.

Du skriver vad DU vill och lägger upp dom bilderna DU vill osv :) <3

2011-08-14 @ 20:26:00
URL: http://ssandrasverds.blogg.se/
Anonym

håller med alexandra :)



men din blogg funkar inte för mig och jag kan inte kommentera på datan, när jag ska gå in på din blogg så kraschar mitt internet, vet inte varför :( Skriver från iphonen nu och kollar din blogg på iphonen :)

2011-08-14 @ 22:51:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0