Noll motivation

Förlåt för den otroligt dåliga uppdateringen men jag har varken haft lust eller orkat blogga dom senaste dagarna. När jag kommer hem från skolan är jag sjukt trött och så har jag inte ridit Solvind på några dagar för jag vet inte vad jag ska göra...


Jag har inte haft något att blogga om heller.... Mamma säger att jag inte får hoppa förrän jag fått min väst och jag beställde Måndagen förra veckan och det skulle ta mellan 3-7 arbetsdagar... 


Jag behöver 2 kommentarer till om ni vill se filmen då Solvind hoppar 130 :) 




Kommentarer
Alexandra

1 kommentar till nu ;D

2011-08-24 @ 17:00:56
URL: http://Ssandrasverds.blogg.seS
Anonym

Kommentar :P

2011-08-24 @ 19:58:44
Helena

2:a kommentaren! ;D

2011-08-24 @ 21:37:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0