Hoppning idag

Idag ska jag hoppa Solvind fast det kommer bli liknande jag hoppade förra gången för kommer inte på något annat. Men det blir iallafall lite gymnastikhoppning och Johan ska filma.


I slutet ska jag kanske testa att hoppa ett räcke som är 80 eller 90 cm :). 

Jag gillar inte alltid att hoppa högt men idag ska jag testa för jag vet att Solvind tycker det är roligt och så får man en liten adrenalin kick av de...


Om dom programen funkar på datan som Johan laddat ner kan jag börja filmen. Men vad vill ni se.

Förra gången jag hoppade

Flumridning/gymkana

Hoppningen från idag?


Det är ni som väljer :)




Kommentarer
Alexandra

Alla :D

2011-08-12 @ 13:22:56
URL: http://ssandrasverds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0