Hemma!

Nu har jag kommit hem ifrån den softaste dagen i skolan :) Fan vad gött att sluta 13:20 varje onsdag :D Fast snart är det vinter och då måste man gå från bussen ( 2km ) i kylan.


Men iallafall så är jag hemma nu. Jag ska ta något att äta om en liten stund, Nyponsoppa kanske?! Och efter det så ska jag rida Solvind. Funderar på att hoppa faktiskt eftersom nu kan jag känna mig lite säkrare när jag fått min nya väst ;D Jag kom just på att jag aldrig hoppat en oxer med Solvind :O

Ska ta och göra det idag hade jag tänkt. Jag har ritat upp en bana som jag kanske ska rida. Får se hur det blir med de. 


Nu ska jag ta in Solvind innan jag äter så att hon kan torka innan jag rider henne. 


Berättar mer om ridpasset senare :)


Kram sålänge <3 


Första gången vi hoppade hemma.... Usch vad fult det ser ut...

Skäms nästan! Men tycker ni det har blivit någon skillnad?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0