Glömde berätta

När jag skrev om dagens ridpass förut så glömde jag av att berätta att jag red ut en liten bit förut.

Det gick jätte bra faktiskt, men det kanske kan bero på att det var tidigt på morgonen eller att jag hade ridit en rätt hårt pass innan vi red ut?


Sist jag red ut på henne så red jag i och för sig en annan väg det det var skällande hundar,getter och får så hon blev kanske lite skraj för de?


Om jag ska erkänna så blev jag lite rädd själv den gången för hon stegrade sig så högt att hon nästan slog runt och jag fick inte tag runt hennes hals så jag var en bit ifrån att ramla och sen så började hon springa iväg (jag hade inte haft henne mer än 1 månad då detta hände). Så jag är nog mer osäker än vad hon är.


Men iallafall, så gick det jätte bra när jag red ut, lite nyfiken på andra saker men annars gick de bra :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0