Gästbloggning: Johan's ryttartid

Jag lovade att jag skulle blogga om när jag red om det blev många komentarer kommer ni nog ihåg, Så här kommer det då.

Det började väl när jag var ca 4 år för mamma hade hästar så jag har växt upp med det kan man säga, började rida lite hemma och sen började jag rida på ridskola när jag var 6 typ har jag för mig. Började rida på Stenkullens ridskola tills jag var 9-10 typ. Sen så minskade det ner med ridningen när jag började gå in för cross och bilar lite mer. Men när jag var 12 eller 13 så började jag lite smått igen. Fast denna gången började jag på en ridskola i Kungsbacka för min syrra red där. Men det varade i ca 2 år bara för jag var den ända killen typ så det var lite tråkigt. Jag hjälper Emma lite ibland med Solvind så man kan säga att jag håller på lite fortfarande.

Jag tycker att Stenkullens ridskola var sådär. Lite dåliga på att lära ut när jag red där. Men dom är säkert bra nu.

Den i Kungsbacka därimot tyckte jag var hur bra som helst. Kommer inte ihåg vad den heter men den kan jag rekomendera starkt om man bor i kungsbacka. Syrran vet nog vad den hetter.


Mina åsikter om hästar nu och då:

Förut så gillade jag hästar rätt mycket, Men nu på det senaste har det försvunnit lite.

Men jag kan fortfarande hjälpa till med hästar och det så intresset är inte helt borta.

Jag tror inte jag börjar rida igen iallafall, Det har jag nog lagt bakom mig.


Här är några hästar jag red när jag var liten:



Detta är Bobby från ridskolan i Kungsbacka. Han var väldigt snäll. Det var han jag gillade mest där typ.



Charlie var en av mina hästar när jag var liten.

Han var snäll.



Issas häst Bella var även min när jag var liten. Hon var väldigt envis










 



Kommentarer
Alexandra

Den har inget speciellt namn typ erneholms ridskola eller ngt det är ju ett privat stall!

Bobby lever inte längre :(



Stenkullens söööög!!!!!

Jag trillade ju av lady där!

2011-08-20 @ 21:00:24
URL: http://ssandrasverds.blogg.se/
Josse

Lägg upp video!!!!!

2011-08-20 @ 21:06:36
debbie

Lägg upp video :D

2011-08-20 @ 21:07:15
URL: http://thenonperfectlife.blogg.se/
debbie

Lägg upp video :D

2011-08-21 @ 13:02:24
URL: http://thenonperfectlife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0