Gästbloggning: Johan

Eftersom Johan vann veckans bluff förra veckan så får han gästblogga eftersom han inte har en blogg så ni får ursäkta om detta inlägg blir sjukt konstigt och kanske en aning ointressant.

Här kommer hans inlägg:


Jahoppp här sitter jag och skriver för Emma tvingade mig att göra det. Hmm vad ska man skriva om......

Får la börja skriva lite om mig själv, Heter Johan, är 17 år. Mina intressen är cross och bilar, jag går på Bräckegymnasiet Transportlinjen andra året.

Min hobby  är att fixa min bil jag har så den är klar när jag får mitt körkort nästa år. Har märkt att det blir en rätt dyr hobby=/

nåt som ni nog inte vet om mig är att jag har ridit sen jag var 5 typ fast slutade för ca 2 år sen. Har haft hästar sen jag var liten.

De var nog allt jag kan komma på just nu.

Om det blir många komentarer på det här inlägget så kan jag kanske skriva ett inlägg om min tid som "Ryttare". Och nej Sandra man får bara skriva en kommentar som räknas ;)



Gammal bild på mig när jag körde fiddy för några år sedan



Kommentarer
KALLE!!!

Inledningen va ju bra, "Jahoppp här sitter jag och skriver för Emma tvingade mig att göra det"

hah du e la skön johan ;D

2011-08-15 @ 19:38:58
Citho

Håller med Kalle ... Men så illa skrivet e det inte. Vore kul att läsa om din tid som ryttare, och dina cross-körningar. Vet ju att du är en duktig kille på att meka..... Nu har Tjalve fått en cross och en chopper, båda 110 cc som han har hemma hos Mats!! Kram på dig!

2011-08-15 @ 20:19:02
URL: http://www.citho.se
Olivia S

Kul att en kille i den åldern vågar sig på att blogga



Jag vill jätte gärna läsa om din ryttartid

2011-08-15 @ 20:30:35
Alexandra

Men kom igen gör det för din systers skull!? Det skulle varit svin roligt!

Du har ridit sen du va 4 faktiskt!

2011-08-15 @ 20:58:22
URL: http://ssandrasverds.blogg.se/
Ralf

Det år starkt Johan har alltid vetatatt du gillar

allt med hästkrafter i

2011-08-15 @ 22:07:48
Alexandra

FEM KOMMENTARER ÄR MÅNGA SÅ JOHAN, BÖRJA SKRIIIIIIIIIIV!!!

Du är ju sjukt mogen som är kille och vågar erkänna att du ridit!

Men du får skriva med om vad du tkr om hästar nu, för eller hur tkr du att dom är underbara fortfarande? :D

2011-08-16 @ 22:45:09
URL: http://ssandrasverds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0