Gäst bloggning av Alexandra

Hej hej hallå :D

jag har då fått äran att gästblogga på världens mest bästa blogg som drivs av världens mest underbara person :D

Hmm.. vad ska jag skriva?

Man har alltid massa ideér att skriva om men när man väl börjar skriva har man ingen aning..

men jag kan ju börja skriva vad min blogg handlar om :D

iaf, jag starta bloggen för ett år sedan för att ha något att göra, men det va såååå tråkigt att blogga så jag la ner den, sen när skolan började i 8:an så börja jag igen.

Tyckte det va lite roligare eftersom det var några som läste min blogg och jag hade lite mer att skriva.

Iaf, så har jag fortsuttit att blogga, vilket jag har behövt, jag skriver av mig ganska mkt på bloggen och det blir enklare då, försöker få mina läsare att se det från min synpunkt, hur jag reagerar och tkr om saker, men jag försöker inte få någon att tycka som jag då jag accepterar att alla har olika åsikter.

Jag är en sån som säger vad jag tycker och sen står för det.

I min blogg kommer även helger med kompisar upp, funderingar inför gymnasievalet, tankar, lite tråkiga inlägg och åsikts inlägg, och såklart inlägg om mina kaniner :D

Jag är en sån tjej som älskar att bjuda på mig själv.

Mitt motto är : ser du någon utan leende, ge den ett av dina.

Ehm.. ni vet ju redan hur jag och emma träffades, så det kanske inte är så intressant att skriva om?

Men det gör jag ändå så ni får stå ut!

Det börja med att jag var hos Lovisa en gammal kompis till mig ( som jag inte hört av på evigheter kom jag och tänka på .. ) och hoppa studsmatta, så ringer min morfar och frågar om en annan tjej som heter Emma får vara med, jag frågar Lovisa och självklart får hon det.

Hon kommer ett tag och där ser jag en blond, blyg liten blåögd tjej stå, det gick inte att ogilla henne med hennes personlighet!

Vi va med varandra och ingen blev utstött.

Vi fortsatte att vara med varandra men så flytta jag till min mamma i kungsbacka och vi hördes inte av på 3 år, fy vad jag sakna henne då :O

sen så får jag reda på att hon och min bror är tillsammans, typ 4 månader efter,..

iaf, så fick vi upp kontakten igen och det är jag sjukt glad över!

Om Emma inte fanns så skulle jag inte ha någon att prata med!

Hon har hjälpt mig med sjukt mkt!

Jag älskar den tjejen!

Dock så har jag och hon inte träffats på ett tag nu vilket jag ogillar :O

men det får man klämma in mellan skolan någon annan gång :D

Det kommer ju lixom fler dagar och lov :D

Mina intressen är då hästar, kaniner och kompisar :D

o ja.. jag är bra på att byta samtalsämne helt plötsligt (a)

men iaf, så älskar jag att kolla på film eller hänga med kompisar.

Jag gillar också att fota men har ingen kamera mer än min iphone kamera just nu..

Men Roger ( min låtsaspappa) ska leta upp sin analoga systemkamera sen köpa ett digitalt bakstycke till den och så har jag en kamera, fast får se när vi hittar den, eller aa.. OM vi hittar den kanske är bäst att säga :P

Jag tycker att Emma gör ett toppen bra jobb med Solvind och hon gjorde det också med Zelda!

Men nu vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva mer :O

Såå om ni vill något så finns jag inne på www.ssandrasverds.blogg.se

Bara att gå in och slänga in en kommentar :D

Tjao!



(Eftersom inte Alexandra's bild funkade i mejlet så tar jag en bild jag har på henne :) Hoppas denna var okej för dig)





Kommentarer
Alexandra

Den funkar :D

2011-08-04 @ 23:53:02
URL: http://ssandrasverds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0