Gårdagens Löslongering

Igår hann jag inte skriva om löslongeringen eftersom klockan var väldigt mycket så jag berättar om de nu!


Hon var sjukt duktig, nästan hela tiden sprang hon i en fin cirkel runt mig och hennes inneröra var alltid riktat mit mig :D  Hon börjar bli så duktig min lilla tös <3


Jag testade även att bara gå och springa runt för att kolla om hon följde efter och de gjorde hon :D När jag sprang iväg en gång och var för långt ifrån henne så gnäggade hon :D Det var ren lycka kan jag lova er!


Jag och Johan borstade henne jätte länge igår och man märkte hur skönt hon tyckte det var. Jag har börjat att inte sätta fast henne i gången och det funkar jätte bra, hon står stilla jätte snällt.


Jag känner att jag gjort en stor förändring med henne :) 



Min älskade häst <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0