Dagens Ridpass

Idag gick det sjukt mycket bättre än förra ridpasset! Hon var ganska stel men det släppte ganska fort när jag red på många böjda spår. Idag tränade jag tempoväxlingar, det gick väl ganska okej!

Hon lyssnade inte ibland men då var det bara att säga till henne på skarpen.

Efter jag hade ridit i regnet en stund så kollade jag mot grusvägen och det stod hur många människor som helst där med tävlingscyklar och kollade på mig när jag red :O Värsta pinsamt var de... Och sen var det någon som hade en sjukt stor kamera och tog kort på mig!

"And I said to my self.. what the fuck" xD 


Jag är nöjd med Solvind idag. Hon brukar alltid bråka när det regnar men inte idag :)
Pappa ville inte rida för han ville inte bli blöt xD Mes!



You are my little star <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0