Dagens Ridpass

Nu ska Johan skriva om dagens Ridpass :)

Nu ska jag skriva om Dagens Ridpass.
Det var inte så avancerat, jag skritta, trava, galopperade och hoppade.
Började skritta och trava lite för att komma in i ridningen igen. Sen började jag galoppera lite och det gick faktiskt bättre än jag trodde det skulle göra, Hade lite problem med galoppfattningen och lite sånt men Solvind skötte sig bra =)
Sen hoppade jag var inte så högt var 60 cm i och med att jag aldrig har hoppat innan typ. Det gick la sådär =/ var lite nervös men det gick iallafall.

Jag tycker att solvind skötte sig jätte bra idag så hon får 9 av 10 äpplen
Jag får 4 av 10 munkar för jag var inte så bra ;)

Om jag får 3 kommentarer så får ni se en film ;)


Mina fina älsklingar <3


Kommentarer
Alexandra

Kommentera för fasen!!!!!

2011-08-20 @ 21:01:24
URL: http://ssandrasverds.blogg.se/
Alexandra

Får jag se film så kan jag betygsätta dig med munkar!

Men du rider säkert bättre än 4 munkar för att inte ridit på några år!

2011-08-20 @ 23:03:11
URL: http://ssandrasverds.blogg.se/
.....

lägg ut en film =D

2011-08-21 @ 00:26:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0