Dagens Ridpass

Idag gick det inte lika bra när jag red men det kan ju bero på att hon stått i 2 dagar och så har det inte varit så varmt ute.

Hon var sjukt stark och pigg så det var jätte jätte svårt att hålla tillbaka henne och försöka få henne att gå i form så hela passet gick typ åt att försöka springa av henne. 

När jag hade ridit en stund så mådde jag sjukt illa och och det började svarta för ögonen så det kändes som om jag skulle svimma så jag ställde mig i skuggan och drack massa vatten.


Både jag och Solvind var trötta så jag bestämde mig för att rida ut en sväng och det gick bra :)
Imon ska jag också rida om jag orkar och jag ska börja göra en planering om en stund.

Får se om jag följer den denna veckan fast det kommer säkert bli några ändringar som det blev denna veckan men det gör inte så mycket ^^



Sjukt gammal mobilbild


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0