Dagens Ridpass

Idag gick det lite sämre än vad det gjorde idag men är ändå nöjd med dagen.

Både jag och Solvind var inte på jätte bra humör idag så vi lullade mest runt och red ganska oseriöst.
Red även ut idag igen och idag gick det sjukt bra igen! 

Johan filmade idag också fast det kommer väl se ganska fult ut eftersom vi red oseriöst idag.
Fast ibland så skärpte vi till oss och försökte vara duktiga men det sket sig ^^

Filmen börjar jag klippa ihop när jag har hittat ett annat program för det andra funkade inte att ladda ner och jag har ingen lust idag. 

Solvind fick stå inne idag då det kan vara skönt för henne att slappna av och så ska det tydligen regna imon så kan vara skönt för henne att inte behöva vara ute inatt om det regnar då med.

Jag bestämde mig för att låta Solvind vila imon eftersom jag har ridit ganska hårda pass både i måndags, onsdags och idag. 

Nu ska jag duscha och sen ska vi kolla på en film,




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0