Dagen imon

Imorgon kommer jag få gå upp ganska tidigt för jag ska vara hos Citho klockan 9:30 för att bli klippt!

Efter de kommer snälla mamma och hämtar mig så att vi ska åka till allum, OCH kanske ska jag och mamma åka till hööks för att köpa en ny ridväst och lite andra saker :D Värsta gött!


Älskar min mamma! Det ska tydligen regna imon men jag hoppas inte att det ska ösa ner eftersom jag ska gå bort till citho fast det är väl bara att ta på sig regnjacka och paraply :)


Morgon promenad är väl alltid gött, eller?

Om det har blivit bättre väder imon när vi kommit hem från allum kanske jag ska rida Solvind om jag orkar annars får hon stå idag. 


Nu ska jag ta en dusch och sen ska jag och mamma göra smoothie eller hur det nu stavas ^^


Ha en go kväll! <3



Mamma och pappa i London förra året :) <3 Älskar er <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0