Äntligen dags för godis!

Nu ska jag berätta lite om min dag.


Nästan hela dagen har jag staplat ved och rivit bort tapet i lägenheten SJUKT TRÅKIGT! 

Men snälla Johan höll mig sällskap. Eftersom veterinären var här igår (ingen har gissat på vad det var) Så tänkte att Solvind får vila idag. 

jag och Johan har hyrt film och köpt godis men jag bestämde mig för att äta godis idag eftersom det är Lördag och under dom 3 godisfria veckorna har jag gått ner ett halv kilo :O Så jag är värd godis tycker jag.


Issa kommer inte på måndag eftersom Bella inte är avmaskad eller vaccinerad ännu så hon flyttar hit när hon är det.


Det var väl det jag ville säga antar jag, Jag bloggar mer imon för nu ska jag duscha och sen ska vi kolla filmen :)


Ha en go kväll! <3



Han är allt för bra den där Johan <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0