Tråkig kväll... Moppekurs imon

Denna kvällen har varit tråkig... Bara suttit nere vid matsalsbordet och pratat typ. Det är tråkigt.

Men när man väl ha gäster får man väl stå ut? Och några gånger har Johan ringt och pratat lite om olika sakar, typ ringar ^^ Det är inte många dagar kvar nu :D


Imon är sista teorikursen för moppe. Fast det är en bra bit kvar tills jag kan få själva kortet och får moppe och sånt.

Jag ska övningsköra 3 gånger MINST på trafikskolan

Ta synkontroll

Fylla 15 så att jag kan göra provet (70 frågor på 50 minuter)

Och sen ska  jag hitta en moppe som jag vill ha och som verkar bra.


Ja som sagt, det är en bra bit kvar.

Ska kolla med Johan om jag kan testa hans moppe någon dag. 

Finns ju chans att jag ramlar och har sönder moppen xD

Jag suger på att köra.


Men alla är nybörjare någon gång... Right?


Min fina älskling <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0