Present

Igår så pratade jag med mamma om vad jag skulle få när jag fyller år :S

Lite skumt att hon sa de, men nu ska jag berätta va vi kom fram till.


Jag har skrivit en lista vad jag önskar mig när jag fyller år, men eftersom min bror bara vill ha kontanter så frågade hon mig om jag också ville de + att hon ock jag åker till olika hästbutiker så får jag köpa det viktigaste som jag behöver till Solvind :). Och de sa jag såklart ja till <3


Fast kommer inte få lika mycket pengar som Oskar eftersom mamma och pappa betalar så mycke åt mig :).

Allt till Solvind

Moppen

Moppekortet

Moppekursen

och massa sånt men de gör mig inget alls ^^

Jag är jätte glad att jag har såna fina föräldrar som lägger ner som mycket pengar på mig <3

Fast många tycker jag framstår som bortskämd äckelunge men ni ska bara veta att de finns de som är typ tusen gånger värre.


De va allt för mig <3




Kommentarer
alexandra

håller med dom andra, du är en äcklig liten bortskämd unge.. säger vi :P

Nä det är du inte alls, för att dom som är bortskämda är helt duma i huvudet och skit kaxiga ;O

2011-04-14 @ 15:55:59
URL: http://ssandrasverds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0