Ponnyfjantarna's tävling!

Jag är med i ponnyfjantarnas tävling om att vinna en bloggdesign.

Jag vill vinna för att jag har haft bloggen i nästan 1 år och jag har aldrig hittat någon som kan eller orkar göra en bloggdesign till mig om jag inte betalar.

En person har gjort en header men jag vill ha en hel design. Därför vill jag vinna och jag ser ju på deras blogg hur snygg den är och jag följer andra bloggar som har jätte fina bloggar också kommer jag där med en vanlig design som redan finns på blogg.se.

Jag har heller ingen lust att göra en egen för när jag letar bland mina andra bilder så ser jag bilderna på min gamla fodderhäst som har runnit ur händerna på mig.

Så jag hoppas att jag vinner.


Vill ni också vara med och tävla?VBesök då deras blogg. http://ponnyfjantarna.blogg.se



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0