My Bad

Hej på er, förlåt att jag inte har bloggat på några dagar men har inte haft tid eller ork.

Mycket i skolan om rut omkring just nu.


Skit Samma, idag har jag varit och klippt mig :) Snacka om att mitt hår var slitet :O.

Bloggen kommer få lida mycket nu, har liksom typ ingen lust för ingen kommenterar och det är dåligt med läsare.

Så är det mycket annat som tynger mig men det ska jag inte skrva om här...


Johan ligger i sängen och halvsover så det är väl dags för mig att också krypa ner bredvid han antar jag. Hoppas det inte blir dåligt väder imon eftersom Johan ska köra mig till skolan och vill inte bli blöt...


Btw på lördag ska jag,mamma och Johan kanske åka till stan och beställa ringar :) Det kan vara bra att få det gjort eftersom graveringen kan ta sin tid antar jag. Men det blir säkert bra ska vi se.


God Natt iallafall <3

Får se när jag bloggar nästa gång <3

Puss på er =) 



Kommentarer
alexandra

Eftersom du vill att folk ska kommentera så tänker jag skriva en helt random kommentar varje inlägg :)

Jadu, jag har precis vaknat och sitter och plattar håret, det sliter mycket på håret och jag måste också klippa mig :)

Så det var allt för denna gången ;D

Emma, Du finns för mig så jag finns för dig ! <3

2011-04-06 @ 06:50:55
URL: http://ssandrasverds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0