Min häst är så duktig!

Kom just in från stallet och min älskade häst var skit duktig :D Jag löslogerade och övade lite lydning. Stolt över hennne :D IMon ska jag nog rida tror jag, det var ett tag sedan nu, har liksom inte haft tid och ork.


Jag skulle ju ha städat mitt rum mitt på dagen förut men det blev inte så xD Men jag ska städa...  snart xD Nä men jag måste ta mig ett ryck. Vi ska ju ha gäster imon och mamma tycker det är viktigt att det ska vara städat när man får gäster "/ eller nåt.


Skit Samma...


Nu ska jag städa och efter det ska jag fixa bilderna från förra helgens körning, killarna tjatar så om att jag ska göra det. De vill väl antagigen ha bilderna ^^

Kommer inte lägga upp någon på bloggen i allafall. Orkar inte det... Eller kanske 1 bild ;D


Kram <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0