Min fina <3

Jag kände mig mycket piggare förut så jag gick och hämta Solvind i hagen och red ett kort lugnt pass.

Det gick jätte bra faktist, skrittade och travade bara fast jobbade henne mest i skritten eftersom hon inte är igång så mycket än.


Jag red lite olika vägar, arbetade henne i form och så. 


Ofta när hon är själv inne blir hon helt crazy, hon håller på att sparka i väggar, halvstegra och hålla på med sånt trams som inte jag accepterar men idag var hon jätte lugn faktiskt. 

Är jätte nöjd med henne idag :) Hoppas det går lika bra imon om jag ska rida då :)


Just de, jag har en svart tröja i stallet. Och när jag borstade henne med gummiskrapan så lossnar det så jävla massa hår som satte sig på min tröja och nu får jag inte bort det xD

Ser du som en pälströja xD Fast det är bara päls på framsidan och på armarna ^^

Det ser skit fult ut 


Bild från i vintras, den hästen är inte normal ^^



Kommentarer
Anonym

HAHAHHAAHAH bilden asså xD

Sådan ägare sådan hest ;D <3

2011-04-07 @ 15:24:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0