Lite mer taggad

Jag kollade just på mina nyaste kommentarer och de är några stycken så jag känner mig lite mer taggad nu :).

Menproblemet är att jag nästan aldrig får tag någon som kan fota och alla vill fota med sin kamera och så vill dom behålla bilderna men jag vill inte att massa andra personer ska ha bilder på henne.

Det låter kanske konstigt men de är bara så. För dom bilderna jag har tagit är liksom mina.


Iallafall... för typ 1 timma sen så släppte jag ut Solvind i hagen men jag är lite orolig för henne.

Hon är ju den ända hästen i stallet just nu och hon värkar liksom... ledsen på något sätt och när hon ser en annan häst så får hon typ panik. Och de sista jag vill är att hon ska vara ledsen.

Det känns som om hon har tappat sin livsglädje. Solvind är inte som den hästen hon var för någon månad sen. 

Det gör ont i mig att se henne så =(


Min fina flicka <3



Kommentarer
alexandra

Hoppas verkligen att ni hittar en ''lekkamrat'' till henne :( fråga ifall dom vill låna ut bella ? <3

2011-04-28 @ 10:15:37
URL: http://ssandrasverds.blogg.se/
Citho

Vet ingen på rak arm som vill ha sommarbete till sin häst men jag kan ju slänga ut en blänkare på fb så får vi se om någon nappar....

2011-04-28 @ 10:48:34
Maria

Hej:) Det är kanske inte så kul att vara själv:( men tänk på att värmen tar på dom oxå:) Snö och kallt så blir man lite piggare :) Sol och värme lite mer soft:) Hojta om du vill ha hjälp med att fota... hjälper dig gärna:) Kram

2011-04-28 @ 12:08:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0