Ledig fast ändå inte

God Dag :) Eller vad man nu ska säga ^^ Just nu ligger jag i soffan med datan i knät och jobbar med ett arbete om idrotten. Det är skit tråkigt men jag måste göra det för att få betyg i idrott "/.

Idag har vi studiedag på Bergum men egentligen har man typ aldrig ledigt från skolan eftersom man har massa läxor och sånt. Inte oke om ni frågar mig. 


Johan åkte till skolan för typ 3 timmar sedan, saknar han redan <3 Eftersom han ska ner till Kungsbacka till sin mamma så kommer vi inte träffas på hela helgen men det går inte att göra något åt. Jag skulle åkt med upp om jag inte hade haft moppekurs på söndagen. Var längesen jag träffade min kompis Alexandra som är Johan's syster.


Imon kommer ju Fanny också :D Längtar så jag dör!


Usch kom just på hur mycket saker jag har att göra idag. orkar inte ens med hälften


Städa rummet

Dammsuga rummet

Idrottsarbetet

Träna på matteprov

Fixa stallet

Rida (kanske) 


Det ända som är kul är att vara i stallet typ. 


Nä, nu måste jag fortsätta med min läxa, hörs kanske senare om jag orkar.


Kram på er, akta så att ni inte blir lurade idag ;D



Kommentarer
Citho

Om du håller fokus på pluggandet och inte gör annat under tiden... typ bloggar och fejjar :)) går allt så mycket fortare!!! Hälsa till folket från Årjäng och ha en go helg!!

2011-04-01 @ 10:54:20
Alexandra

Du måste komma upp någon gång, men du? jag ska ju praoa v.15 och sen v.16 så har vi ju påsklov och då är jag hos pappa, kanske göra något då? :) <3

Var jätte länge sedan :(

2011-04-01 @ 12:53:51
URL: http://ssandrasverds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0