Kass uppdatering

Förlåt för dålig uppdatering men jag har varit upptagen hela dagen, har kört in massa ved och så har jag varit med min älskade Johan <3 Inte långt kvar tills förlovningen nu :D

Helgens uppdatering kommer va skit dålig eftersom jag ska vara med Johan hela helgen, familjen ska upp till årjäng fast jag och Johan ska inte med eftersom Fanny inte är hemma.


Men vi kommer ha kul ändå, kolla massa film :D.

Kommer heller inte orka blogga i helgen för känns lite meningslöst att blogga ibland när man typ inte får några kommentarer eller många besökare, då tappar man suget...


Nu ska vi gå ner och kolla film. Hörs kanske någon gång i helgen.


Älskar dig <3



Kommentarer
alexandra

DU SLUTAR INTE BLOGGA MÄNNISKA :O <3

Du ska fortsätta blogga !! :D <3

2011-04-21 @ 21:39:53
URL: http://ssandrasverds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0