I'm so happy!

Innan jag skriver något annat ska jag bara be om ursäkt för helgens extremt kassa uppdatering men har inte haft någon lust och igår hade jag så ont i magen så jag och Johan låg i soffan typ hela tiden.


Okej, tillbaka till varför jag är så Happy... Jag berättade ju för er va jag skulle få när jag fyller år.

Kommer ni ihåg? Men idag efter mamma har slutat jobbet så ska hon och jag först åka till börjes och köpa lite av sakerna på min lista där och sen åker vi till My One om vi hinner. Båda butikerna stänger klockan 19:00 så jag tror vi hinner, jag ska ju inte rensa ut hela Börjes ;D

Jag har gjort en lista med saker som jag ska köpa :) här får ni en blick på vad jag ska få av mamma och pappa.


1.Reflexer till Solvind

2.Regntäcke 

3.Hälsosaker typ salvor och sånt.

4.Hackamore

5.Longeringsgjord

6.Grimma(or)

7.Ridbyxor.

8.Tunn ridjacka.


Lite sånt ska jag köpa men kommer säker hitta lite annat också som jag kan fjäska till mig ;D xD


Nu ska jag släppa ut Solvind och sedan städa rummet :)

Bloggar senare <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0