Gör för ont..

Jag fick en fråga för någon vecka sen. Någon som inte ville ge ut sitt namn -.-'

Den frågade "Om du nu saknar hon där Zelda så mycket, varför åker du inte och hälsar på henne?"


Du fattar ingening jag saknar henne så mycket och när jag åker därifrån gör de så jävla ont att lämna henne en gång till. Sist jag var där så gnäggade hon när jag gick, då brast jag ut i en flod med tårar. 

Så jag känner typ så att ju mer jag åker dig gör de ondare för mig och kanske för Zelda, jag vet ju inte om hon verkligen saknar mig...


Och var snälla att inte kommentera något i stil med "jag vet hur de känns" eller "de löser sig" för ni vet inte vad jag och Zelda hade för relation och nej de kommer inte lösa sig de vet jag.



De gör ont varje gång jag täner hur bra vi hade de innan allt de här <3



Kommentarer
alexandra

Emma, ge dig.. Vissa vet precis hur du känner dig, jag blir av med Charlie och ja o han hade en bra realtion, vi gör allt för att hjälpa dig men så hör vi: ni vet inte hur det känns så sluta att försöka !

Vissa vet mer än väl, tänk då på dom som föddes med sin häst och sen så dör den? det är värre än detta, visst jag fattar att du har det jävligt svårt, men ge inte upp, det kommer lösa sig !

2011-04-29 @ 13:25:40
URL: http://ssandrasverds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0