Fett rolig dag :D

Min dag har varits skit kul :) Johan sov över och åkte hem vid typ 1 och då kom Alexandra (som är Johans lillasyster)

Vi gick en sväng och när vi kom hem igen så åt vi glass, sen satt vi på mitt rum och kollade på youtube när massa männsikor ramlar av hästar xD Skadeglädje där jag...


Iallafall det har varit as varmt hela jävla dagen :O

Och imon ska de säkert också bli varmt. Imon kommer Alexandra igen och då ska hon få testa Solvind :) Ska bli roligt att se hur går, hoppas inte Solvind är på sin griniga sida imon ^^


Nu ska jag ladda upp resten av bilderna av Retard Racing :)


Bloggar kanske imon, kram <3




Kommentarer
alexandra

Jag hoppas att jag inte landar på backen iaf ^^ <33

2011-04-19 @ 23:52:37
URL: http://ssandrasverds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0