Feber?

Idag är jag också hemma, känner mig inte riktigt bra asså.

Börjar typ få feber eller nåt? fryser hela tiden... just nu ligger jag med långtröja och mjukisbyxor under ett skit tjockt täcke. Det måste va något fel.


Iallafall om jag mår bättre sen så ska jag nog ta och rida Solvind eller om jag löslongerar henne eller nåt.

Va jätte längesen jag red, har inte haft tid och ork typ.

Skäms på mig!


Ska ta något att äta om en stund och sen ska jag gå ut och mocka och sånt iallafall så är allt klart tills jag ska ta in henne sen vid typ 6 tiden :)


Kram på er så länge <3


Såhär såg det ut i början... Ser helt hemskt ut xD



Kommentarer
Citho

Kram till dig också! Hoppas du känner dig bättre om en stund!!

2011-04-07 @ 11:08:44
alexandra

allt har sin början :D <3

2011-04-07 @ 11:20:14
URL: http://ssandrasverds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0