Don't Want To Let You Go!

Varför händer detta oss? Vi har haft det så bra tillsammans, vi har splittras en gång redan men nu kommer vi aldrig mer träffas varandra... Livet är så jävla orättvist.

Jag vet att du är gammal men ändå, varför skulle dina ben bli dåliga? ='( 

Tänker på dig hela tiden <3 Min fina älskling. 

Varför ska du försvinna ur mitt liv när det började bli bra? 

Vi har haft så fina minnen som jag aldrig kommer glömma. 

Älskar Dig mer än någon annan häst, Snälla förvinn inte...


Please Don't Leave Me! <3



Kommentarer
alexandra

Emma, vet hur den känslan när amn förlorar någon man älskar, det hände med Charlie, jag var ung, men jag älskade han över hela mitt hjärta, NNär han skulle avlivas gjorde jag inget mer än att gråta och vänta på att han skulle komma tillbaka.

Mitt hjärta var borta, han hade tagit det med sig !

Men, hjärtat kommer tillbaka, någon gång ! <3

Men hon glömmer dig aldrig ! <3

2011-04-06 @ 20:45:13
URL: http://ssandrasverds.blogg.se/
Citho

Men Emma.... det är väl inget som är akut nu, hon kan ju finnas ett tag till!!! Kram på dig!

2011-04-06 @ 21:21:36
alexandra

Jag har redan kommenterat en gång men gör det igen.

Finns dag som natt, vecka som månad, år som decenuim, Hela livet finns jag där, bråk som vänskap!

Bara att ringa eller skriva så svarar jag alltid ! <3

2011-04-07 @ 13:09:50
URL: http://ssandrasverds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0